ok..

Jaha det blev visst lite längre tid innan jag bloggade än vad jag hade tänkt mig men då kanske det blir ett långt inlägg. Jag kan börja med att säga att jag hade det bra i Åre men det var lite lång tråkigt att åka bil i tolv timmar i streck men vi kunde kolla på film bak i bilen J. Men annars har det inte hänt något speciellt de här två veckorna förutom att jag hade 40 graders feber förra helgen. Jag har också börjat bygga fler fordon till min svenska lego armé, än så länge har jag fyra men endast en är fotograferad och det är mitt JAS (jakt attack spaning) gripen plan.
   

Jag blev väldigt nöjd med den. Men nu måste jag sluta skriva. Jag skriver förhoppningsvis imorgon men som varligt lovar jag inget.

/Simon T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0