Fallout: Lego City

Nämen hallå där? Gillar du fallout? och lego? Eller bara post- apocalypse zombie, mutant och alieninvasionsöverlevnad? Då kanske jag gör en lego: fallout serie här på bloggen!
Det var bara en idé jag fick, som förhoppningsvis kan bli aningen mer verklig! Det kommer nog att bestå av förstörda varianter av vissa kända legoset, och några egna byggen, allt gjort i LDD. Storyn är jag också ganska nöjd med, och man behöver inte ha spelat fallout för att fatta den.
När detta sker är oklart som så mycket annat, men förhoppningsvis inom nån månad eller två. Jag har precis som Simon T mycket att göra och är tyvvär en väldigt lat person. :( Men det ska bli gjort!
Och om ni nu har gjort som jag sagt och kollat hela yogscasts Minecraft äventyr, så har jag lite mer att visa om inte alltför länge!
Stay tuned!
/Simon LP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0