Introduktion

Ja hej på er! Detta är Simon L.P som skriver, en av det två Simon som kommer att blogga här. Vårat gemensamma intresse är lego, och eftersom vi inte uppdaterar våra respektive bloggar så väldigt ofta, så ska vi nu med gemensamma krafter driva denna blogg, som jag antar kommer att handla mest om lego.
På min egen blogg: http://agreenarchive.blogg.se/ skriver jag mest om mitt liv, men det kan bli ganska tråkigt ibland, om man inte har samma intressen och tankar som jag. Känner ni för att besöka någon gång så får ni mer än gärna göra det. Annars kommer det nog att vara mera intressant och gladare innehåll på den här bloggen än på min egen, där jag är deppad 90% av alla gånger jag bloggar.
Jag är 15 år, och gör legofilmer på youtube:
http://www.youtube.com/Agreenbrick... och min favoritfärg är grön. Jag kallar mig för Agreenbrick överallt på internet, så då vet ni vem jag är om ni ser mig någonstans!
/Simon L.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0