Blandade känslor

Idag är det alla hjärtansdag så vi fick fika och saft i skolan. Vi skulle också skriva snälla saker på varandras pappershjärtan men eftersom vissa är så omogna i min klass så skrev de opassande saker istället så vår svenska lärare blev vansinnig och om det inte var nog med det så har vår idrotts lärare blivit pappa så vi har en vikarie så ni kan gissa hur det gick då, jo helt åt h*lv*te som vanligt. Efter idrotten så har vi fokus tid som vi som åker buss måste gå på eller sitta i korridoren i typ 1 och en halv timme så då passade jag på att skriva ner engelska glosorna och när det var klart så spelade jag Happy Wheels. Ja det var allt för idag får se om jag skriver något imorgon.

/Simon T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0